Music will take u away

المواضيع الأخيرة

» اخر اسعار الموبايلات المستعملة
الجمعة نوفمبر 19, 2010 6:59 am من طرف زائر

» للتعارف والصراحه
الجمعة يوليو 02, 2010 6:09 am من طرف DieSel

» فضائح ستار اكاديمى - ممنوع الحذف -
الثلاثاء مايو 04, 2010 4:35 am من طرف زائر

» حصريا اكواد كول تون فودافون
الثلاثاء فبراير 23, 2010 4:43 pm من طرف زائر

» جيت اسلم عليكو
الإثنين يوليو 20, 2009 2:24 pm من طرف DieSel

» 6 سيمبلات من البوم عمرو دياب وياة 2009
السبت يونيو 27, 2009 2:50 am من طرف زائر

» حصربا سيمبلات تامر حسنى هعيش حياتى كاملة 2009
الخميس يونيو 25, 2009 8:58 am من طرف DieSel

» بريد ميفوتكش ... mayfotaksh post office
الأحد يونيو 14, 2009 5:45 pm من طرف DieSel

» من الذكاء ان تكون غبيا في بعض المواقف
الخميس يونيو 04, 2009 5:14 am من طرف hero


    علق براحتك وقول اللي في نفسك

    شاطر
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الإثنين فبراير 23, 2009 5:50 am

    انا بقول ياريت تغير صورة الراجل اللى انا معرفوش ده


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الإثنين فبراير 23, 2009 5:50 am

    هههههههههههههه
    ليه
    ده عسل والله


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الإثنين فبراير 23, 2009 9:33 pm

    اه دا عثل اوى
    ايطالى
    مش دا تبع بوفن والناس دى
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الثلاثاء فبراير 24, 2009 4:17 am

    خلاص خليه طالما عثل
    توقيعك جميل يا أحمد


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الثلاثاء فبراير 24, 2009 7:01 am

    عايزه اغيره هغيره بس قولي
    انتي عارفة اني بحب اخد راي الجماهير


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الثلاثاء فبراير 24, 2009 7:40 am

    بس انا مش جماهير يا بيدو
    ولا ايه


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الثلاثاء فبراير 24, 2009 7:44 am

    اه طبعا
    وانا اقدر


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الثلاثاء فبراير 24, 2009 8:34 am

    Very Happy thanks alot
    غير بقي


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الثلاثاء فبراير 24, 2009 8:36 am

    ان شاء الله


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في السبت فبراير 28, 2009 6:55 am

    c'est vrai


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الأحد مارس 01, 2009 5:12 am

    ادعيلنا بس


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الأحد مارس 01, 2009 11:52 am

    c'est vrai


    يعنى ايه
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأحد مارس 01, 2009 12:00 pm

    يعنى
    that's right


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الأحد مارس 01, 2009 6:56 pm









    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف سمسمة في الإثنين مارس 02, 2009 12:26 am

    حلوة


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين

    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الإثنين مارس 02, 2009 5:46 am

    اصل شوبير ثقافته مش فرنساوي


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف la belle rose في الإثنين مارس 02, 2009 6:23 pm

    جميلة الصورة الشخصية
    بس شعره طويل شوية
    والتوقيع طبعا هايل


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الإثنين مارس 02, 2009 10:38 pm

    اه عل اساس انك كنت عارفها يا بيدو



    عمى موجه فرنساوى

    والمفروض ابن اخو الوز هداف

    بس شوف انت بقى؟
    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف سمسمة في الثلاثاء مارس 03, 2009 9:17 am

    silent


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين

    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الأربعاء مارس 04, 2009 5:25 am

    اسالني في ترجمة فرنساوي وانا هجاوبلك يا عم
    وانت تشوف

    علي راي المثل
    خليك وراء ابوتريكة حتي باب المنزل
    اتصل ب 09009999
    تصلك اينما كنت


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف سمسمة في الجمعة مارس 06, 2009 9:26 pm

    اسمه ايه عرض الشركة دي
    هههههههههههههههههههه


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين

    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف abdelra7man في السبت مارس 07, 2009 5:21 am

    خروف سوبر
    من المزرعة للبيت علي طول
    يعني مواعيده مظبوطة
    زي الرقاصة المحترمة
    من البيت للكبارية
    علي طول


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف سمسمة في الأحد مارس 08, 2009 10:25 am

    هههههههههههههههههه
    حلو العرض ده


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين

    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 30
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الإثنين مارس 09, 2009 5:06 am

    ههههههههههههههههههههههه

    ممكن اشترك

    فى موضوع الرقاصة المحترمة

    اوعى تفهمونى غلط؟
    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: علق براحتك وقول اللي في نفسك

    مُساهمة من طرف سمسمة في الثلاثاء مارس 17, 2009 9:28 pm

    Twisted Evil


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين


      الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة سبتمبر 21, 2018 3:20 pm