Music will take u away

المواضيع الأخيرة

» اخر اسعار الموبايلات المستعملة
الجمعة نوفمبر 19, 2010 6:59 am من طرف زائر

» للتعارف والصراحه
الجمعة يوليو 02, 2010 6:09 am من طرف DieSel

» فضائح ستار اكاديمى - ممنوع الحذف -
الثلاثاء مايو 04, 2010 4:35 am من طرف زائر

» حصريا اكواد كول تون فودافون
الثلاثاء فبراير 23, 2010 4:43 pm من طرف زائر

» جيت اسلم عليكو
الإثنين يوليو 20, 2009 2:24 pm من طرف DieSel

» 6 سيمبلات من البوم عمرو دياب وياة 2009
السبت يونيو 27, 2009 2:50 am من طرف زائر

» حصربا سيمبلات تامر حسنى هعيش حياتى كاملة 2009
الخميس يونيو 25, 2009 8:58 am من طرف DieSel

» بريد ميفوتكش ... mayfotaksh post office
الأحد يونيو 14, 2009 5:45 pm من طرف DieSel

» من الذكاء ان تكون غبيا في بعض المواقف
الخميس يونيو 04, 2009 5:14 am من طرف hero


    اجمل مسيجات الحب .

    شاطر
    avatar
    hero
    عضو عزيز علينا كلنا
    عضو عزيز علينا كلنا

    عدد الرسائل : 6965
    العمر : 30
    الموقع : مفيش
    المزاج : سكري
    تاريخ التسجيل : 03/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف hero في الإثنين ديسمبر 22, 2008 12:56 am

    اه بيدو ده


    _________________
    ياريتنى قبل ما قولتها انا كنت مت فى وقتها
    او حتى كنت حسبتها ادينى جيت ابعد نسيت
    ادينى جربت انى اهد انى بتعذب بجد
    ومن عذاب لعذاب اشد وبالامانة انا انتهيت
    avatar
    سمسمة
    عضو من الاخر
    عضو من الاخر

    عدد الرسائل : 3581
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف سمسمة في الإثنين ديسمبر 22, 2008 1:03 am

    اه بيدو ده


    _________________
    تقدر تتكلم عن روحك ياحبيبي خلاص ما بقينا اتنين
    طول عمرنا عايشين روح واحدة دلوقتي خلاص بقينا روحين

    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأربعاء ديسمبر 24, 2008 4:36 pm

    ايه ماله بيدو
    مش فاهمه


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في السبت ديسمبر 27, 2008 6:19 am

    la belle rose كتب:بيدو صايع
    هو فيه زي بيدو
    بتحرجيني والله
    ربنا يخليكي يارب


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأحد يناير 04, 2009 8:02 pm

    يا بيدو شكلك مش مصدقنى
    انا مش بهزر علي فكره


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الخميس يناير 08, 2009 6:12 am

    منا عارف
    والله
    انا قصدي بتكسفيني
    Embarassed


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الخميس يناير 08, 2009 8:40 pm

    لا خلاص سوري


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الجمعة يناير 09, 2009 7:15 am

    Rolling Eyes
    Wink
    طيب


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأحد يناير 11, 2009 6:00 pm

    ايه عينك بتوجعك
    هو المنتدي كله بيعاكس ولا ايه


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الإثنين يناير 12, 2009 5:14 am

    ههههههههههههههههه
    بيعاكس
    !!!!!!!!!!!!!!!!


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    hero
    عضو عزيز علينا كلنا
    عضو عزيز علينا كلنا

    عدد الرسائل : 6965
    العمر : 30
    الموقع : مفيش
    المزاج : سكري
    تاريخ التسجيل : 03/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف hero في الإثنين يناير 12, 2009 6:11 am

    علي رأي المثل
    لو عاوز يابني تدخل علي موضوع اجمل مسجات الحب
    متدخلش احسن
    هههههه


    _________________
    ياريتنى قبل ما قولتها انا كنت مت فى وقتها
    او حتى كنت حسبتها ادينى جيت ابعد نسيت
    ادينى جربت انى اهد انى بتعذب بجد
    ومن عذاب لعذاب اشد وبالامانة انا انتهيت
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الإثنين يناير 12, 2009 6:23 am

    وعلي راي المثل ان شوفت شريف في موضوع
    ارمي روحك يوم السبوع


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الأربعاء يناير 14, 2009 9:48 am

    يا جرحنى بلقمة ناشفة و العيش عندك طرى
    تقلان عليا ليه ارحمنى يا مفترى
    *
    يا حبشتكة يا حبشتكة .. القلب من الحب اشتكى ..
    يوم دمع و حزن ويوم فرح و هشتكة
    *
    محدش بيحبك ... محدش محتجلك ... محدش بيفكر فيك ... عارف
    انا مين ؟؟؟ ......... انا محدش
    *
    حبيبى يا ناس حلقلى و سايق فى التنفيض .
    قلوله يرحم قلبى و ميعملش فيها عبيط
    *
    كان بينا شوق و محبة راحت بلوية بوزك
    الله يحرق المحبة و يحرق اللى يعوزك
    *
    الواحد ممكن ينسى همه ! . و ممكن ينسى ورد شمه! ..
    بس لا يمكن ينسى حبيب طلع عين أمه
    *
    اللى يشوفك يفتكرك فارس ف ساحته .
    ميعرفش انك حتى الشراب شحته
    *
    حبشوش محبوش .. طرطم مرطوش .. فسخ فسيخ .. جطسطو سجسطا
    ... زى الاهبل تقرا اى حاجة
    *
    يا روش و آخر روشنة .. يا طبيعى من غير تنشنة ..
    عيش عالناس كلها و متعش عليا انا
    *
    يا ملقح جوا في قلبى وانا قلبى مش متين ..
    من حبك جالى سكر ادينى انسولين


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    hero
    عضو عزيز علينا كلنا
    عضو عزيز علينا كلنا

    عدد الرسائل : 6965
    العمر : 30
    الموقع : مفيش
    المزاج : سكري
    تاريخ التسجيل : 03/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف hero في الأربعاء يناير 14, 2009 3:42 pm

    لأ حب حب


    _________________
    ياريتنى قبل ما قولتها انا كنت مت فى وقتها
    او حتى كنت حسبتها ادينى جيت ابعد نسيت
    ادينى جربت انى اهد انى بتعذب بجد
    ومن عذاب لعذاب اشد وبالامانة انا انتهيت
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأربعاء يناير 14, 2009 4:24 pm

    مش اوي يعنى


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    hero
    عضو عزيز علينا كلنا
    عضو عزيز علينا كلنا

    عدد الرسائل : 6965
    العمر : 30
    الموقع : مفيش
    المزاج : سكري
    تاريخ التسجيل : 03/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف hero في الأربعاء يناير 14, 2009 4:30 pm

    يعني رومانتيك كوميدي


    _________________
    ياريتنى قبل ما قولتها انا كنت مت فى وقتها
    او حتى كنت حسبتها ادينى جيت ابعد نسيت
    ادينى جربت انى اهد انى بتعذب بجد
    ومن عذاب لعذاب اشد وبالامانة انا انتهيت
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الأربعاء يناير 14, 2009 5:23 pm

    هو مش اوي برضه


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الخميس يناير 15, 2009 4:08 am

    ايه رائيكم في المسيجات دي


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الإثنين يناير 19, 2009 4:40 pm

    تانى
    انت فرحان بيهم ولا ايه


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الثلاثاء يناير 20, 2009 4:12 am

    اه
    حلوين
    عجبوني اوي


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    la belle rose
    عضو فارد جنحاته
    عضو فارد جنحاته

    عدد الرسائل : 11460
    المزاج : أقرب إلي الإستقرار
    تاريخ التسجيل : 09/01/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف la belle rose في الثلاثاء يناير 20, 2009 6:23 pm

    ربنا يخليهملك


    _________________
    أنا أنثى لا أنحنى كى ألتقط ما سقط من عينى أبدا ً

    مخزن اكبر موقع عربي للتحميل الملفات و الصور
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الأربعاء يناير 21, 2009 6:25 am

    وماله


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن
    avatar
    kimoo
    عضو بجد مجرم
    عضو بجد مجرم

    عدد الرسائل : 3749
    العمر : 27
    الموقع : no
    المزاج : good
    تاريخ التسجيل : 31/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف kimoo في الأربعاء فبراير 18, 2009 2:21 am

    لو ليله كنا بعيد وسبنا كل الناس


    _________________
    love walking in the rain because no one knows iam crying

    avatar
    القلب الطيب شوبير
    عضو ابن لذينا
    عضو ابن لذينا

    عدد الرسائل : 3310
    العمر : 29
    تاريخ التسجيل : 27/02/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف القلب الطيب شوبير في الخميس فبراير 19, 2009 8:48 am

    ديما فى بالى و بعد الليالى وحشنى يا غالى يا اجمل ملاك
    avatar
    abdelra7man
    رئيس مجاري كفر الزيات
    رئيس مجاري كفر الزيات

    عدد الرسائل : 4598
    العمر : 27
    المزاج : خمسة هدوء
    تاريخ التسجيل : 27/07/2008

    رد: اجمل مسيجات الحب .

    مُساهمة من طرف abdelra7man في الإثنين فبراير 23, 2009 5:13 am

    ياريتك بس تبقى خلاص فهمتى اللى قصده عليه

    وانك حبيبتى أكمل ولا خلاص تعبتى فى لسه كمان

    مش انتى تحبى اقولك انى بيتك وانى مش برتاح غير جوا حضنك

    وعمرى فى يوم ما استغنا عنك


    _________________
    عففت فعفوا ولو رتعت لرتعوا

    http://www.livesportonline.org/Football_Live_Strems/live_games.asp
    اي حد عايز يتابع اي مبارة في العالم من علي الموقع ده
    والموقع ده بث مباشر







    عبدالرحمن

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس نوفمبر 23, 2017 5:58 am